۴ پاسخ

واسم منم 2.2بود عزیزم ولی دکتر گفت چیزی نیست نرماله. جواب آزمایش خونتم اومده ؟

منم سونو ۲.۲۶ بودم ولی آزمایش ۲.۳ بود همه چی خوب بود ولی به خاطر سنم رفتم سلفری هم دادم

هیچی نیست عزیزم نگران نباش آزمایش‌های بعدی رو میدی میبینی همه چی عالیه…کاهی اوقات فقط الکی ریسک رو بالا میزنن

زیر ۳ نرماله بالا باشه میفرستن سلفری ولی اگه ازمایشت مشکل داشته بااشه یا سونوت

سوال های مرتبط

مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 ۲ ماهگی
مامان 😍😍😍😍😍😍 مامان 😍😍😍😍😍😍 هفته بیست‌وسوم بارداری