خانما عدد ان تی من ۲.۲۶ بوده نرماله؟

۴ پاسخ

خوبه نگران نباش مطمعنم ریسک نداره استرس نداشته باش تا جواب آزمایشت بیاد

تا سه خوبه بالای سه خطرداره

قبلا میگفتن نباید بالای ۲ باشه الان میگن زیر ۳ نرماله

ن عزیزم زیاده البته تا۳ خوبه ولی آزمایش بده ببین عددش چقده چون توان تی اشتباه میکنن منم عددش ۲.۱۲بودولی شکرخداآزمایشا همه خوب بودن

والا چی بگم برا من زده بود یه قل رو 2 گفت مشکلی نیس ازمایشم ولی خوب بود هنوز پیش دکتر نرفتم

سوال های مرتبط

مامان نیلا🩷نی نی🩵 مامان نیلا🩷نی نی🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین ۶ ماهگی
مامان سحر مامان سحر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان حانیه خانم مامان حانیه خانم ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری