سلام. عدد ان تی شما چند بوده؟ تا چد نرماله؟

۱۱ پاسخ

تا۲ و نیم خوبه

۱.۶میل از۲.۵به بالا دکترم گفت خطر ناکه

1.8 بود میگن تا3 نرماله

تا 3 نرماله

زیر ۲ نرمال نرماله ولی نزدیک به ۳ و بالای ۳ پر خطره

فکر کنم تا 3و خورده ای نرماله

از من ۱/۰۳ بود

زیر یک بودم ک گفت عالیه ولی میگن تا 3نرماله

انشاالله ک سالمه و هیچیش نیست

من ۱ بود

1.53 بود میگن تا 3 نرماله/

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین ۶ ماهگی
مامان سحر مامان سحر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان حانیه خانم مامان حانیه خانم ۱۰ ماهگی