من با آزمایش ۹۵۰ شد با بیمه
۲۸۰۰ گرفت
من ۲۳۰۰
بدون بیمه شد ۱تومن برای من
شهرستانها خوب کمتر هست تا تهران
من با بیمه ۱۶۰۰ دادم
بستگی به بیمه تون داره و جای که میرید من رفتم ازاد ۱۲۰۰بود با بیمه ۸۰۰
همه همینه منم ۱۷۸۰ شد
از من 3
با بیمه۲۵۰
ولی تهران با بیمه بهم گفت ۱۶۰۰
ی تومن تو شهر ما
من ۲۸۰۰ همه چی چک کرد سرویکس و جریان خون رحم به جنین و..
خوب گرفتن از من ۳۸۰۰ شد البته با سرویکسم
من با بیمه 1تومن دادم
من با سونو طول سرویکس شد 3400
من ۲۸۰۰ گرفتن عزیزم😅😅
من جای خیلی خوب رفتم ۱۳۵۰ البته بیمه تامین دارم شاید درصدی کم بشه نمیدونم امامن هزینمواز تکمیلی میگیرم
از من دو دویست پنجا گرفت
بیمت چیه؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.