خانما هزینه سونوی انتی چقدره؟
از من ۱۸۰۰ گرفت حس میکنم زیاده🥲

۱۸ پاسخ

من با آزمایش ۹۵۰ شد با بیمه

۲۸۰۰ گرفت

من ۲۳۰۰

بدون بیمه شد ۱‌تومن برای من

شهرستانها خوب کمتر هست تا تهران

من با بیمه ۱۶۰۰ دادم

بستگی به بیمه تون داره و جای که میرید من رفتم ازاد ۱۲۰۰بود با بیمه ۸۰۰

همه همینه منم ۱۷۸۰ شد

از من 3

با بیمه۲۵۰
ولی تهران با بیمه بهم گفت ۱۶۰۰

ی تومن تو شهر ما

من ۲۸۰۰ همه چی چک کرد سرویکس و جریان خون رحم به جنین و..

خوب گرفتن از من ۳۸۰۰ شد البته با سرویکسم

من با بیمه 1تومن دادم

من با سونو طول سرویکس شد 3400

من ۲۸۰۰ گرفتن عزیزم😅😅

من جای خیلی خوب رفتم ۱۳۵۰ البته بیمه تامین دارم شاید درصدی کم بشه نمیدونم امامن هزینمواز تکمیلی میگیرم

از من دو دویست پنجا گرفت
بیمت چیه؟؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ميراث مامان ميراث ۹ ماهگی
مامان دونه برف مامان دونه برف هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان خدایانامیدم نکن مامان خدایانامیدم نکن هفته هفدهم بارداری