هزینه سونو انتی چقدره خانما با بیمه؟

۹ پاسخ

من ۲۵۰۰

من که رفتم گفت بیمه قبول نمیکنیم ازاده کلا ۲۱۰۰شد

آزاد ۱۵۰۰ سونو
۱۲۰۰ آزمایشش عزیزم

اهاان ، نمیدونم مال من اینقدر شد
آنومالی ۲ میلیون شد

بستگی ب مراکزی داره ک میری مثلا من ۱هفته پیش رفتم ۲میلیون سونو ۱میلیون ۱۵۰ازمایش ولی جاهای معمولی سونو ۱۲۰۰بود

من ۱۲۰۰ شد عزیزم تو همین حدوداس فک کنم

با تکمیلی رفتم صفر شد

من بدون بیمه ۱۲۰۰
با تکمیلی خیلی کمتره
فقط با تامین اجتماعی فک کنم ۲۰۰ کمتره

۱/۳۲۰تومن با بیمه تامین اجتماعی

سوال های مرتبط

مامان بَشه🐣🥹 مامان بَشه🐣🥹 هفته یازدهم بارداری
مامان شکوفه آلبالو مامان شکوفه آلبالو هفته سیزدهم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته چهاردهم بارداری
مامان عشق دوقلو🥑 مامان عشق دوقلو🥑 هفته هفدهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری