من ۲تومن داده بودم
من انتی رفتم ۱۷۰۰
ازمایشش هم ۲۵۰۰
سونو انتی رو دادی حتما پشت بندش برو ازمایش وگرنه دیگه فایده نداره دوباره باید سونو بدی
سونو دادم ۲۶۵۰ آزاد ولی با بیمه سلامت ۲۲۸۰
من 1700 دادم
همون ۱۲ هفته و ۲ روزم بری خوبه .
مامانا یه سوال آن تی و 12هفته و دو روز برم بهتره یا 12هفته و شیش روز؟
من بدون بیمه ۳۴۰۰دادم
حالا انومالی نمیدونم چقدره
من فکر میکردم ۴ ۵ تومنه،الان زنگ زدم سونوگرافی که همیشه میرم گفت حدودا ۱۷۰۰ ۱۸۰۰
من ازاد ۳۴۰۰ دادم
ازمایش هم ۱۷۰۰
مشهد جای خصوصی و خوب ۲۷۰۰آزاد
با بیمه سلامت ۲۱۸۰ که من شنبه وقت دارم
اگرم درمانگاه بری که خیلی پایینتره
منم 5میلیون ولی تازه الان فهمیدم جاهای دولتی خیلی پایین تر میوفته اشتباه کردم
من دو تومن انتی ۱۷۰۰ آزمایش
آبادان ۲۹۵۰ تومن انجام دادم
من مشهد زندگی میکنم.
من دیروز دادم سونو 1860
ازمایشم 1550
من 4میلیون و صدو نوزده ازم گرفت🤔
آزمایش وسونو باهم2700
من پرسیدم ۳/۵۰۰ گفت 🤔🤔🤔
من 2700
من الان پرسیدم ۱۷۰۰ گفت آزاد
این سونو آزاد حساب میشه عزیزم
هر شهری فرق میکنه
من 1650 دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.