هزینه سونو NT آزاد چقدره ، با بیمه چقدره ؟؟؟؟
..
..

۲۲ پاسخ

من ۲تومن داده بودم

من انتی رفتم ۱۷۰۰
ازمایشش هم ۲۵۰۰
سونو انتی رو دادی حتما پشت بندش برو ازمایش وگرنه دیگه فایده نداره دوباره باید سونو بدی

سونو دادم ۲۶۵۰ آزاد ولی با بیمه سلامت ۲۲۸۰

من 1700 دادم

همون ۱۲ هفته و ۲ روزم بری خوبه .

مامانا یه سوال آن تی و 12هفته و دو روز برم بهتره یا 12هفته و شیش روز؟

من بدون بیمه ۳۴۰۰دادم

حالا انومالی نمیدونم چقدره

من فکر میکردم ۴ ۵ تومنه،الان زنگ زدم سونوگرافی که همیشه میرم گفت حدودا ۱۷۰۰ ۱۸۰۰

من ازاد ۳۴۰۰ دادم
ازمایش هم ۱۷۰۰

مشهد جای خصوصی و خوب ۲۷۰۰آزاد
با بیمه سلامت ۲۱۸۰ که من شنبه وقت دارم
اگرم درمانگاه بری که خیلی پایینتره

منم 5میلیون ولی تازه الان فهمیدم جاهای دولتی خیلی پایین تر میوفته اشتباه کردم

من دو تومن انتی ۱۷۰۰ آزمایش

آبادان ۲۹۵۰ تومن انجام دادم

من مشهد زندگی میکنم.

من دیروز دادم سونو 1860
ازمایشم 1550

من 4میلیون و صدو نوزده ازم گرفت🤔

آزمایش وسونو باهم2700

من پرسیدم ۳/۵۰۰ گفت 🤔🤔🤔

من 2700

من الان پرسیدم ۱۷۰۰ گفت آزاد

این سونو آزاد حساب میشه عزیزم
هر شهری فرق میکنه
من 1650 دادم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته یازدهم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته چهاردهم بارداری
مامان نور مامان نور هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ام بارداری