سلام خانما هزینه انتی با بیمه و بدون بیمه چقدره؟

۷ پاسخ

آزاده
مگه اینکه تکمیلی داشته باشی.

هر شهرو سونویی قیمتش متفاوته

سونو انتی و انومالی با بیمه تکمیلی هم حساب میشه؟

سونو2میلیون
ازمایش1700 کلا آزاد هس

سونوم شد شیش صد با بیمه ازمایشمم با بیمه شیش صد

.آزاد هست

مال من با تامین اجتماعی ۲۷۰۰ شد

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نخود🤱👼🏻 مامان نخود🤱👼🏻 ۷ ماهگی
مامان شکوفه آلبالو مامان شکوفه آلبالو هفته سیزدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان تمشک مامان تمشک هفته چهاردهم بارداری