عزیزم به تنهایی این عدد تو سونو خوبه، اما پارامترهای دیگهای هم هست که باید چک بشه
به چیت مشکوکا عزیزم حتما ببر به دکترت نشون بده الکی استرس نکشی ! انشالله چیزی نیست نگران نباش
فقط يه دونه اين عدد نيست كه عزيزم چندتا پارامتر بايد چك بشن به پزشكت بايد نشون بدي جواب ان تي رو
فکر کنم خوبه چون میگن زیر ۱٫۵ اوکیه
ولی خب به دکترت نشون بده
کجا رفتی سونو
مگه یک عدد ؟ هزار تا عدد مینويسن و حتما باید متخصص ببین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.