مامانا عدد پاپ من آزمایش انتی ۰/۳۷بود..خیلی پایینه و خطر داره؟

۲ پاسخ

پایینه ولی برای منم پایین تر از این بود اسپرین میخورم حالا دکتر بهت میده اسپرین

مال منم همین حدودا بود دکتر بهم اسپرین داد
چیزی مصرف نکن بزار دکترت خودش بهت دارو بده عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سهیل و ساحل مامان سهیل و ساحل ۵ ماهگی
مامان پونیو🧜‍♀️ مامان پونیو🧜‍♀️ هفته بیست‌وششم بارداری