۶ پاسخ

عزیزم نرماله خداروشکر هر دوش

درخواست دوستی بده

برا من ۲.۴بود سلفری دادم

خوبه به سن جنین هم بستگی داره
ولی زیر ۳ نرماله خیالت راحت

برای من عدد ان تی 1/98 بود فرستادن آمینو سنتز انجام دادم🥺

هردوش خوبه ...

تا زیر ۳ نرماله

سوال های مرتبط

مامان قندمن مامان قندمن هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سیدکوچولو مامان سیدکوچولو ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان دیانا مامان دیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو ۵ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا کارِن 💙 مامان آقا کارِن 💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری