برا من ۲ هست ٫ دیگه نمیدونم مشکلی هست یا نه حالا ۱۰ ام جواب آزمایشم میاد ببینیم چی میشه ٫ ایشالله که هیچچی نیست 🙂
واس من2.2بود امروز تا چند سلفری مینویسن یه آزمایش نوشت گفت ژنتیکه
اصلش زیر ۳ نرماله ولی دکترا زیر ۲ رو یعالم آزمایش میدن و میترسونن...من خودم ان تی ۲.۵ بود سلفری دادم اوکی بود
زیر 2 عزیزم
زیر ۲ نرماله، تا حدود ۱.۷ رو گیر نمیدن، به بالا میره تو غربال پیشرفته معمولا که اونم چیز خاصی نیست
زیر ۲ نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.