سلام عدد نرمال انتی چنده؟

۶ پاسخ

برا من ۲ هست ٫ دیگه نمیدونم مشکلی هست یا نه حالا ۱۰ ام جواب آزمایشم میاد ببینیم چی میشه ٫ ایشالله که هیچچی نیست 🙂

واس من2.2بود امروز تا چند سلفری مینویسن یه آزمایش نوشت گفت ژنتیکه

اصلش زیر ۳ نرماله ولی دکترا زیر ۲ رو یعالم آزمایش میدن و می‌ترسونن...من خودم ان تی ۲.۵ بود سلفری دادم اوکی بود

زیر 2 عزیزم

زیر ۲ نرماله، تا حدود ۱.۷ رو گیر نمیدن، به بالا میره تو غربال پیشرفته معمولا که اونم چیز خاصی نیست

زیر ۲ نرماله

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۵ ماهگی
مامان نون خامه ای💙 مامان نون خامه ای💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان بادوم هندی مامان بادوم هندی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قندمن مامان قندمن هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دیانا مامان دیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان مودالی مامان مودالی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سیدکوچولو مامان سیدکوچولو ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیستم بارداری