سلام کسی میدونه عدد نرمال تیروئید در بارداری چنده؟؟

۹ پاسخ

سلام مامانا من ماه نهم بارداری هستم tshچهار دهم به نظرتون پرکار شده؟ هفته دیگه وقت سزارین دارم جواب ازمایشمم الان اماده شده

عزیزم برا من زده ۳.۴ دکترم دارو نداد گفت نرماله برا شما مشکلی نداشت

رنج نرمال داره برامنو زده ۰.۲۵ تا ۵

من قبل بارداری ۳.۸ بود قرص خوردم بعد بارداری شد ۳.۳ امروز دکتر گفت نمیخواد بخوری

من نصفه میخورم قبلا ازمایش دادم ۴شدگفت کامل بخور

نمیدونم والابروببین‌دکترت چی میگه قرص میخوری

خوبه برای من ۴بوددکترمنوفرستادپیش دکترتیروییدگفت برای ادم عادی خوبه برای توی ک حامله ای۴بالاس

زیر ۲ونیم

زیر۳بایدباشه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نون خامه ای💙 مامان نون خامه ای💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بادوم هندی مامان بادوم هندی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مودالی مامان مودالی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نون خامه ای💙 مامان نون خامه ای💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم هفته سی‌ودوم بارداری