سلام مامان ها عدد انتی نرمال باید چند باشه

۶ پاسخ

بین یک تا ۳
ولی بستگی به درصد صد و سن متفاوته .
بهترین تا۲و۲ میل

من ان تی م 2.21 بود دوباره ازمایش دادم اوکی بود برا اطمینان بیشتر خودتونو نترسونید

برا من دو پ چرا دکتر گفت دوباره ازمایش انجام بده

باید بالای دو و نیم نباشه

برا من ۲ زده دکتر گفت مشکلی نیست ولی برا اطمینان بیشتر باید دوباره ازمایش بدی خیلی میترسم نکنه مشکلی باشه 😭😭

چنده مال شما

سوال های مرتبط

مامان سیدکوچولو مامان سیدکوچولو ۵ ماهگی
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بارانا 🩷 مامان بارانا 🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری