بالای 30 نرماله کلا ولی برای انتی بهتره بالای 35 باشه وگرنه باید استراحت کنی تا انومالی
فک کنم تا ۵۰ باشه .
چون من خلیا دیدم با طول ۴۲/۴۳
مهم اینه که زیر ۳۰ نباشه بالاتر خوبه
نمیدونم برا هر کس فرق داره برا من 37بود
من ۴۲ بودم ولی تا ۵۰ هم دیدم😅
نمیدونم ار من 39 بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.