سلام خانما عدد سرویکس تون چنده؟

۱۲ پاسخ

ان تی 35
آنومالی 34

ان تی ۴۰ بود یعنی پایین؟

نرمالش چنده؟

من ۳۲بود سر دخترم تو آنومالی
یه دفعه تو۲۶هفته طولش کم شد ۲۸هفته زایمان کردم
این برای ترس انداختن تو دل کسی نمیگم ولی اگه طول سرویکستون پایینه لطفا سرکلاژ یا حلقه بذارید
استراحت کنید

ان تی ۳۷
آنومالی ۳۵

ان تی ۳۵ انومالی هنوز نرفتم ولی خیلی استرس دارم پایین باشه

مال من ۱۸ هفته ۳۷ بود خوبه

سلام عزیزم saeideh75 هستم پاپیون

الان با سرکلاژ ۳۴

سلام عزیزم
۲۷

آنومالی ۳۱ بودم

تو انومالی ۳۰ بود

سوال های مرتبط

مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیستم بارداری
مامان مودالی مامان مودالی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهایا مامان ماهایا ۵ ماهگی