خانما طول سرویکس شما چنده؟

۹ پاسخ

طولشو کجای انتی مینویسه؟ من اصلا پیدا نمیکنم یا شایدم نیست نمیدونم

ان‌تی35بود

ان تی ۳۷آنومالی۴۵

ان تی 40 بود فردا میرم انومالی ببینم چنده باز

ان تي29انومالي38

من ان تی32بود انومالی شد30
سرکلاژ شدم

من انتی رفتم ۳۸ بود بعد برا انومالی خیلی دلم درد میکرد میگفتم طول سرویکس اومده پایین که درد داری رفتم گفتم دقیق برسی کن گفت ۴۱

۳۷ انتی

۳۴ بود ان تی

سوال های مرتبط

مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مودالی مامان مودالی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیستم بارداری
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مرسانااوینانینی مامان مرسانااوینانینی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان دلاناجون مامان دلاناجون هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری