خانوما سرویکس تون چنده

۱۵ پاسخ

برا من انتی واژینال۲۴ بود سرکلاژشدم ماه پیش دعا کنید انومالی بالاتر رفته باشه خیلیی نگرانم😔البته نمیدونم طول سرویکس باز چک میکنن یا نه کسی اطلاع داره؟

انتی 42

برا من ۲۹ زده خیلی نگرانم
برا شما چند زده؟
دیگه گفتم کارا خونه رو نکنم یکم رعایت کنم انشالله تا انومالی بره بالا

من انتی ۳۷ بودم شکمی،آنومالی واژینال ۳۰ شدم،یه هفته بعد تکرار کردم شده ۳۱.۵
کلا استراحتم،سه شنبه باز میرم سونو

ان تی ۳۲

انومالی ۳۰

واژینال۳۳

من انتی ۳۱ بودم حالا آنومالی سه شنبه میرم ببینم چند شده

انومالی شکمی ۳۰ بود

ماله من از الان ۳۰هست

آنتی 35

ان‌تی ۳۷
انومالی ۳۴

آنومالی۳۶

۲۹/۵انومالی
دیگه نرفتم نمیدونم

انتی شکمی ۴۲

سوال های مرتبط

مامان پریماه مامان پریماه ۷ ماهگی
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماهان👩‍👦❤️ مامان ماهان👩‍👦❤️ هفته سیزدهم بارداری
مامان لیا مامان لیا هفته دوازدهم بارداری
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌ونهم بارداری