از 30 به بالا خوبه عزیزو
من انومالی 44 بودم
واژینا ۳۰ به بالا اوکیه زیر سی میگن رعایت زیاد، معمولا شنیدم ۲۵ پایینتر سرکلاژ و استراحت مطلق
بالای چهل عالیه
من 35 ام هنوز دکتر نرفتم ببینم خوبه یا نه
مهم هفته بارداریه
مثلا توی انتی ۳۵ خیلی خوبه. ولی قطعا تا انومالی میاد پایین و باید مراقب بود
کلا باید بالای ۳۰ باشه
موارد نادری هستند که سرویکسشون ثابته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.