خانوما طول سرویکس نرمال بین چند تا چنده

۶ پاسخ

از 30 به بالا خوبه عزیزو

من انومالی 44 بودم

واژینا ۳۰ به بالا اوکیه زیر سی میگن رعایت زیاد، معمولا شنیدم ۲۵ پایینتر سرکلاژ و استراحت مطلق

بالای چهل عالیه

من 35 ام هنوز دکتر نرفتم ببینم خوبه یا نه

مهم هفته بارداریه
مثلا توی انتی ۳۵ خیلی خوبه. ولی قطعا تا انومالی میاد پایین و باید مراقب بود
کلا باید بالای ۳۰ باشه
موارد نادری هستند که سرویکسشون ثابته

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلاناجون مامان دلاناجون هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان مودالی مامان مودالی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان Ni ni مامان Ni ni هفته سی‌ویکم بارداری
مامان علی❤️ مامان علی❤️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تربچه مامان تربچه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سورگل مامان سورگل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرم🧿 مامان پسرم🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل هفته بیست‌ودوم بارداری