خانما طول سرویکس نرمال خوب باشه چند هس؟

۵ پاسخ

بالای ۳۰.

من34بودگفت خوبه

نه
۳۱ و نیم

عزیزم بمن کفتن تا۳۲ خوبه زیر اون باید مراقب باشی

۳۰ به بالا باید باشه

فک کنم ۳۰ تا ۴۵ طبیعیشه

از ۳۰ بیاد پایین تر میگن سرکلاژ میکنن یا هم استراحت مطلق

مال من ۳ص و نیمه و خیلی نگرانشم

سوال های مرتبط

مامان Ni ni مامان Ni ni هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرم🧿 مامان پسرم🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان سورگل مامان سورگل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهان👩‍👦❤️ مامان ماهان👩‍👦❤️ هفته چهاردهم بارداری
مامان مودالی مامان مودالی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نورا کوچولو🩷🎀 مامان نورا کوچولو🩷🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیرعلے🥰💙 مامان امیرعلے🥰💙 ۳ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیک 💙 مامان نیک 💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی روزهای ابتدایی تولد
مامان سلنا مامان سلنا هفته سی‌ودوم بارداری