مال منم تو سنو انتی نزده بود
احتمالا چون ۳ قلو هستی سرویکست پایین باشه سعی کن کار سنگین نکنی ب خودت فشار نیار
برو سونو بگو سرویکستو چک کنه
یا باید خودت درخواست بدی یا دکتر ثبت کرده باشه
من دکتر برام ثبت کرده بود چون سنو قلب بهم گفته بودن یکمی جنین پایینه
خودتون باید درخواست میدادید من خودم خواستم ازم گرفتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.