سلام خانما چرا تو سونو انتی من طول سرویکس نزده؟؟

۴ پاسخ

مال منم تو سنو انتی نزده بود

احتمالا چون ۳ قلو هستی سرویکست پایین باشه سعی کن کار سنگین نکنی ب خودت فشار نیار
برو سونو بگو سرویکستو چک کنه

یا باید خودت درخواست بدی یا دکتر ثبت کرده باشه
من دکتر برام ثبت کرده بود چون سنو قلب بهم گفته بودن یکمی جنین پایینه

خودتون باید درخواست میدادید من خودم خواستم ازم گرفتن

سوال های مرتبط

مامان باربد مامان باربد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته هجدهم بارداری
مامان امیروتودلی مامان امیروتودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری