۱۴ پاسخ

به به نوش جان . یه سوال
تو قالب می‌ریزی بعد قالب و میزاری تو آب جوش؟؟؟ اخه گفتی روی گاز

نوش جون
منم همیشه تو قابلمه درست میکنم خیلی خوب میشه

عزیزم تو قابلمه که گذاشتی تو قابلمه برنجه آبی چیزی نریختی ؟اخه همینجوری بزاری قابلمه رو رو گاز میسوزه.

احسنت بهت خیلی عالی شده👏👏👏👏

سلام قالب کیک می‌ذاری تو قابلمه خالی درسم می‌بندی درسته

واخ که چه رخی نوش جون😍

اوووف دلم خواست

منم درست کردم برای اولین بار کیکم خمیر شد😭😭😭😫😫😫😫😫

به به..عزیزم میشه دستورشو بگی من قالبم همینجوریه ولی همیشه بددرمیاد

قابلمت گرد نیس مگه؟این شبیه قالب در اومده

نوش جان خیلی خوب شده

دستورش و بده توروخدا 🤲

گوارای وجود
رسپی لطفا 🫠

نوش جان

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۳ سالگی
مامان 💙🌙BlueMoon مامان 💙🌙BlueMoon ۳ سالگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۳ سالگی