۶ پاسخ

قطره استامینوفن ،اسمش مهم نیست ،چه پاراکید باشه چه آمیفن چه هر چیز دیگه ای ،تو ۱ سیسیش ۱۰۰ میلیگرم استامینوفن داره پس فرقی نمیکنه کدوم برند رو دارید ،مامانا گاها میگن این قطره غلیظ تره پس کمتر میدیم !نه چون همشون در یک سیسیشون مقدار مساوی دارو دارن پس فرق نداره دوزش

بله بگو قطره استامینوفن

شربت استامینوفن ،تو ۵سیسیش ۱۲۰ میلیگرم استامینوفن داره ،توجه کنید در ۵سیسی ۱۲۰ میلیگرم !بنابراین برای کنترل تب مقدار بیشتری لازمه،حدودا نصف وزن مثلا برای بچه ده کیلویی از قطره اگه یک سیسی دادید از این بزرگوار باید ۵سیسی بدید یعنی ۵ تا قطره چکون

قطره برا بچه هاست شاید شربتش فرق داشته باشه چون به بزرگترا هم میدن

بله برا زیر ۱ سال قطره بده

نه عزیزم یکی نیست مقدار استامینوفن در هر قطره از شربت استامینوفن و قطره ی استامینوفن باهم فرق داره.

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته نهم بارداری
مامان مسدودداعم😔 مامان مسدودداعم😔 ۱۵ ماهگی