۶ پاسخ

زخم شده نگران نباش خودش خوب میشه .
فقط شستشو توی دستشویی تمیز انجام بده .

شبا قبل اینکه بخوابی
یه قاشق مرباخوری روغن زیتون یا روغن بادام شیرین بخور دیگه بعدش هیچی نخور تا صبح.
یه یک هفته بخور خوب میشی شکم نرم کار میکنه.فقط سعی کن همراه وعده های غذاییت سبزی خوردن بخوری.کاهو و عناب هم تا میتونی بخور رونده ست.
با روغن زیتون یا وازلین یا ان ان هم چرب کنی خوبه.

با پماد انتی همورویید چرب کن انگشت نزن بنظرم تازه زخم میشه حتما حتما روزانه ملین بخور آب گرم صبح ک بیدار میشی بخور روزانه اب زیاد بخپر

اره دیگ فشار اوردی
نه خودش خوب میشه

احتمالا برای یبوست ک داشتی همورویید گرفتی اگ گوشت اصاف اورده میتونی از داروخانه پماد هموروئید بگیری

خودش خوب میشه
اگه داشتی یکم روغن زیتون بمال

سوال های مرتبط