۳ پاسخ

خب وقتی یبار زدی و لکه بینی داشتی
ینی بهت نساخته بوده چرا باز زدی

هورموناتو‌ریختی به هم از عطاری سویق عدس بخر بخور خونریزیت قطع میشه از عطاری راهنمایی بگیر

کاش نمیزدی خیلی عوارص داره

سوال های مرتبط