ما تو شهرمون میگیم اب به اب شدیم نمیدونم چقدر درسته یعنی محیط و اب اون شهر روش اثر گذاشته
چه اسم جالبی 😃😍 نوژا
چطور این اسمو انتخاب کردید ؟
خیلی خاص و کمیابه
من برای پسرم آب میبردم همیشه ولی الهی شکر دیگه عادت کرد
پسر من برا خودش وقت و زمان داره درست همون ساعت کارشو انجام میده اگ اون موقع بیرون خونه باشیم شکمش سفت میشه و پدرمونو درمیاره
مهراد هم خونه خودمون سر تایم کارش میکنه اما اگر پی پی نکرده ببرمش بیرون دیگه ریتمش به هم میریزه نمیدونم چرا برای همبن همیشه وایمیستم صبح تو خونه کارشو بکنه بعد ببرم بیرون
من خودمم اینجوریم آب به آب میشم
همیشه جایی میرم آب معدنی میبرم با خودم ولی آب جوشیده مشکلی نداره
بیبیکر هم میتونی بهش بدی
شاید تو محیط بیرون نگه میداره برای همین یبوست میشه یا شایدم تحرکش کمتر میشه
از خورد و خوراک هم اتفاق میفته
شاید اب کممیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.