۷ پاسخ

دختر منم نمیتونه نگران نباش

پسر منم خیلی تنبله اصلا بدون کمک نمیشینه دکترم بردم گفت هم از تنبلیشه هم اضافه وزن

یه تشک پهن کن بشونش اطرافش هم‌ بالشت بذار روزای اول بعد بالش رو بردار یا اگه بالشت شیردهی داری ازین تامی پیلوها که سیسمونی ها میفروشن بشونش اون تو کار همون بالش چیدن دور بچه رو میکنه عالیه. من نیلا از ۵ ماهگی میشوندم توش کوتاه مدت الان دیگه خودش مستقل میشینه. البته در حد سه چهاردقیقه. ولی در کل از نظر زمانی تا ۹ ماه بچه جا داره نشینه و مشکلی نیست

باید دورش بالشت بچینی
بچه ها باهم فرق دارن

اشکالی نداره ولی بزارش دورش لالشت بزار میشینه

باهاش تمرین کن گل

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان Arad مامان Arad هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آروین👶🏻💙 مامان آروین👶🏻💙 ۸ ماهگی