۷ پاسخ

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد 😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
(با داشتن سوابق کاری و مدرک معتبر )
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@
آیدی بله nini_shenas@

وقتی رفته بودم انتی گفت بچه ۱۱ هفته ۶ روزه هنوز خیلی زوده من فکر میکردم ۱۲ هفته ۳ روزم اشتباه بود

ازمایش انتی و سلفری هم دادم

چقدر بی‌کیفیت کجارفتی سنو؟
انتی چند بود؟

تو مطب دکتر خودم انتی انجام داد خیلی شلوغن دیگ حوصله ندارن عکس خوب بگیرن فک کنم

چرا اینقد بی کیفیته. ولی واقعا عجله نکن تا ۱۶ هی نظرشون عوض میشه

والا هیچی مشخص نیست😬

سوال های مرتبط

مامان دردونه مامان دردونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 مامان 🍫گوزل قیزیم🍬 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلو ها 💗💗 مامان دوقلو ها 💗💗 هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شاهوین💙 🥹 مامان شاهوین💙 🥹 ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری