۱۱ پاسخ

اصلا چرا باید به کسی بگی اجازه دخالت نده

نه اصلا فشار باردار نشدن یه فشار حرفهای و دلسوزی های بقیه ام یه طرف
بگو نمیخوایم

سما جان تو تاپیکا دیدم شما برای یه خانومی درست تعیین جنسیت کردید میشه لطفا بگید بچه من چیه؟

تصویر

من بجز همسرم فقط مامانم و دوستم میدونست که نمیشم به بقیه میگفتم نمیخوام بعدشم مریضیم رو بهونه میکردم میگفتم دکترم اجازه نداده

من فقط خانواده خودم میدونستن چون بعدازiuiپله داشتیم خودمون باید میرفتم خونه مامانم اینا میموندم

اره. خانواده ای خودمو همسرم میدونن

ناباروری تبدیل به یک معضل شده نه مشکل.توی روبیکا درمورد تاثیره این گیاه بر روی ناباروری توضیح داده.ببینیدdarmankade2025

تصویر

من خواهر و مادر و همسرم میدونن

انشالله خیل زود باردار شی هیچ کس نفهمه مشکل داشتین 🤲

نگفتیم ولی خودشون هی یه ریز میگفتن شما مشکل دارید
البته پدر شوهر مادر شوهر

اصلا .همیشه شوهرم میگفت من نمیخوام فعلا

سوال های مرتبط

یا ضامن اهو یا ضامن اهو قصد بارداری