۱۴ پاسخ

سلام اره .اقدامم ولی باردار نمیشم

دختر من ۱۴۰۱بدنیا اومده تو مرداد احتمالأ اقدام کنم

دومی رو آوردم یه ساله وخورده ای شه خواهرم

منم بچه اولم ۱۴۰۰, هنوز آزمایش بتا ندادم ولی مثل اینکه دومی تو راهه، تا بدنیا بیاد اولی ۵ سالش میشه

من دختر اولم امسال پاییز میره پیش۲
دومی ۲ سال ۴ ماه
سومی هم تازه باردارم
چون از اختلاف سنیشون راضی بودیم بعدی هم زود آوردیم
تا دختر بره کلاس اول از آب و گل در میان😂

من دومیم ۱۴۰۰هس

دومی ۱۴۰۰ ای هس.ان شاالله تا چندروز دیگه خبر باردارشدنمو برای سومی بشنوم

دختر من ۴۰۲ هستش و اولین ماهیه که اقدام رو شروع کردم،تا بخواد بگیره به دنیا بیاد ،اختلاف سنی شون میشه سه الی سه و نیم سال که بنظرم خوبه

منم دراقدامم بهم دعا کنید اولم ۴ سالش

و خداروشکر ک سومی در راه ❤️😂

خخخخ من چند ماه دیگه سومی به دنیا میارم 😊😊😊😊

هرگز بش فکرم نمیکنم

موند بعد کلاس اولش
چون امسال میرن پیش سال بعد هم اول سخته بنظرم با بچه کوچیک
اینارو رد کنیم بعد

۱۲ هفتم الان 😄
دومی رو

سوال های مرتبط