۸ پاسخ

یه موضوعی رو سرچ میکنم طرف چند ماه پیش نوشته چرا من بارداااار نمیشم و کلی اه وگریه
الان میبینم زده هفته ی چندم بارداری کلی خوشحال میشم براشون😍

چکاپ کردی؟

منم ده ماه اقدام سه ماه اخر هم لترزول و تقویتی خوردم
این ماه اصلا فولیکول نداشتم

ان شاءالله خیلی زود نی نی دار میشی عزیزم
یکم گرمیجات بیشتر بخور بادکش گرم کن همسرت و خودت هر روز یدونه موز حتما بخورید

منم مثل توهم ایشالله زودتر. باردار بشیم

عزیزم من ۳ ساله اقدامم🤣

منم حس پریودی لعنتی رو دارم ، یکسال و نیمه منتظرم

این پیامتو چند ماه دیگه ببینم نوشته مثلا هفته چندم بارداری 😘😘

سوال های مرتبط

مامان نبات🍭👼🏻 مامان نبات🍭👼🏻 قصد بارداری
شیطونک شیطونک قصد بارداری
Tiabini Tiabini قصد بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱ ماهگی
مامان هلو مامان هلو هفته نهم بارداری