یه موضوعی رو سرچ میکنم طرف چند ماه پیش نوشته چرا من بارداااار نمیشم و کلی اه وگریه
الان میبینم زده هفته ی چندم بارداری کلی خوشحال میشم براشون😍
چکاپ کردی؟
منم ده ماه اقدام سه ماه اخر هم لترزول و تقویتی خوردم
این ماه اصلا فولیکول نداشتم
ان شاءالله خیلی زود نی نی دار میشی عزیزم
یکم گرمیجات بیشتر بخور بادکش گرم کن همسرت و خودت هر روز یدونه موز حتما بخورید
منم مثل توهم ایشالله زودتر. باردار بشیم
عزیزم من ۳ ساله اقدامم🤣
منم حس پریودی لعنتی رو دارم ، یکسال و نیمه منتظرم
این پیامتو چند ماه دیگه ببینم نوشته مثلا هفته چندم بارداری 😘😘
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.