۲۸ پاسخ

اونایی ک میگن شمال فقط برا مسافرت خوبه ماهایی ک شمالیم
جز اب و هووای اینجا جایی دیگه نمیتونیم زندگی کنیم
من خودم ۲۲سال تهران بودم ب واسطه ی ازدواج الان شمالم
وقتی میرم تهران خونه ی مامانم فقط دوست دارم فرار کنم بیام خونمون میگم چطور اینهمه سال تو این ترافیک و الودگی زندگی کردم
قبول کنید ک شمال واقعا خوبه هم دریا داره هم جنگل هم کلی رودخونه اب و هوا عالی و تمیز همیشه سرسبز دیگه چی بهتر از این

اخه ببین چ خوشگله از پنجره ی خونمون این عکسو انداختم تازه اینجا پاییزه بهارو تابستون ک خوشگل تره الانم ک دارم این کامنتو میزارم فقط صدای بلبله ک ب گوشم میرسه 😍

تصویر

شمال برا مسافرت خوبه فقط

هرگز آرزو نکن شمال زندگی کنی شمال فقط برا تفریح خوبه وسلام🥲نم رطوبت بارون دم به دقیقه

عزیزم شمایی که اینقدرمیگین بارون بارون شمال به همون بارون و رطوبتش معروفه ماکه عاشقشیم وباهیچ جادنیاعوضش نمیکنیم

آدم هرجایی که دلش خوش باشه و آرامش داشته باشه براش بهشته...من خودم شمالی هستم یعنی هم شمال به دنیا اومدم و بزرگ شدم بعد ازدواج هم هست سال شمال بودم ولی الان ده ساله تهرانم ....آرامشی که تو این ده سال داشتم هیچ وقت شمال نداشتم ......
الان هم برا تفریح میرم شمال طولانی میشه کلافه میشم زیر یک هفته به زور میتونم تحمل کنم.

من شمالی هستم بخاطر کار شوهرم تهرانیم .اصلا نمیتونم اینجا زندگی کنم همش گردوخاک . دلم هوای شمال میخواد .خیلی سخته مخصوصا دوراز خانواده .شوهرمم شمالیه هیچ کدوم عادت نکردیم

خب جا داره دوباره عکسی ک دیروز گرفتمو اینجا بزارم 😂

ما شمالیممممم.
خوشبحال شما تو مسافرت مایین

من اصن دوس ندارمم خودم بهترین جای دنیام پاییز زمستون بهشتیم از لحاظ اب هوا سرسبزی میشه عین شمال مناطق شمالی خوزستان حتی برنج هم کشت میکنن برنج خوزستان بهترین پیشم عطروطعمش ده برابر برنج شمال کسایی ک برنج خوزستان خوردن میدونن چی میگم خواهش میکنم کسایی ک نخوردن نگن نه باید بخورین بعد نظر بدین
لطفا نیا بگو وای نه گرمه بله تابستون گرمه تابستون هم همجا گرم من تابستون مازندارن بابلسر بود مردیم از گرما و رطوبت و پشه.

تصویر

منم دوست دارم هرجایی باشم جز تهران
ولی شغل همسر اجازه نمیده

بنظرم هرجا کار و درآمد خوب باشه میشه زندگی کرد😅

ولی در کل
من و همسرم یه هدف و آرزوی مشترک داریم که البته هنوز بهش نرسیدم
اینکه توی یه ده یا روستا که بومی باشه یه خونه کوچیک بخریم

شوهرم بیشتر جاده چالوس رو دوست داره .مثلا شهرستانک اینا

ما که تا ابد وسط کویر لوتیمممم و هیج جا هم نمیریم😅

من شمالی نیستم
همسرم شمالیه و شمال زندگی میکنم
شمال رو برای زندگی فقط شمالیا دوست دارن
من بعد ۸ سال هنوز نتونستم به نم و رطوبت هوا عادت کنم
همه چی نم داره
دماغم همش گرفته ست حساسیت گرفتم به رطوبت و نم
دوماه که اینجا هستم باید برم شهر خودم یه ذره هوای خشک بهم بخوره بدنم از نم دربیاد
تابستون که نگممممم گرما و شرجی زیاد نمیزاره زیاد بیرون برم اصلا نمیتونم تیر و مرداد رو تحمل کنم ..
پاییز هم چه همش بارون آدم اعصابش به هم می‌ریزه
بوی فاضلاب و بوی مرغ و ماهی هم‌که نگم توی بعضی از خیابونا
شمال برای شمالی ها خوبه
برای بقیه مردم هم درحد یکی دوماه

دختر چقدر زیبایی😍

هرکسی شهر خودش شهریاره ولی شیراز عشقه بیان شیراز تفریح کوهمره سرخی وسپیدان مآ شیرازیا همیشه اب وهوا ش عالی هست وشمال فقط اسمی بلند کرده یه بار رفتم هیچوقت نمیرم خیلی هم گرون فروشن

شمال اصلا دوس ندارم سه هفته اونجا اومدیم تفریح همش بارون بود

منم خیلی دوسدارم تهران زندگی کنم همیشه غصش میخورم شوهرم مشکلی نداره ولی دل کندن از عزیزام توشیرازه برام خیلی سخته بیرون شهرم که برم برای تفریح نمیتونم بمونم زود برمیگردم خونه

عزیزم خداروشکر که ایران زیبامون اینقدر مناطق مختلف و متنوع و قشنگ داره،، من که عاشق همه جای ایرانم از کویرش تا کوهش جنگلاش دریاش،،خودمم خداروشکر میکنم که شمالی هستم به نظرم بهشته هواش بارونش همه چیش😍

گروه دور همی مامانای تهرانی (شرق تهران بهتر) برای گردش و روزمرگی خواستین به بله پیام بدین
celinemelorin

من شمالو فقط برای مسافرت دوست دارم
خداییش بارون هاش دلگیره 🥲
من مشهد رو برای زندگی خیلی دوس دارم

من چنساله ارزوم همینه 🥹🫰🏻

چقدر طرز فکر منو داری

ما گلستانیم ولی دلم مازندرانو میخاد

واقعا منم خیلی دوس دارم شمال زندگی کنیم
ولی همسرم میگه من بچه همینجام
هیچ جا نمیام جز تهران ...

عزیزم بینی شما عملی؟

سلام کاش اسم دکتر بینیتو بگی بهم

با اینکه خودمم عاشق اینم یه کلبه چوبی تو وسط جنگل داشتم و‌تو یکی از روستاهاش زندگی‌میکردم

چ عروسکی😍
اره واقعا منم یکی از ارزوهام اینه ک یه خونه تو شمال داشته باشم
البته بیشتر دوس داشتم اونجا ب دنیا میومدم😁

سوال های مرتبط

مامان پسرکم مامان پسرکم ۲ سالگی