خانما از کی به نینیاتون ماست دادین

۵ پاسخ

من از ۶ماهگی پروبیوتیک پر چرب

من از هفت ماهگی میدم

من یه هفته ست با بعضی غذاها میدم

من میدم خ وقته البته ماست مخصوص هم نمیدم از همین ماست هایی ک خودم درست میکنم میدم

از ۶ ماهگی ، ماست ماجان

سوال های مرتبط

مامان نفسم آیسو مامان نفسم آیسو ۱۶ ماهگی