حس سنگینی زیر رحم حس فشار از چیه؟خیلی سردی میخورم میتونه ازین باشه؟

۳ پاسخ

منم همینجوری ام تازه سرکلاژ کردم در طول روز اینجوری میشم

منم همینجوری‌میشه. ولی درد نداره اصلا. ممکنه انقباض باشه ؟ یا به خاطر رشد رحمه ؟🫠

منم اینطوریم همش حس فشار دارم بعضی وقتام شکمم عین سنگ سفت میشه

سوال های مرتبط