سوپرامیل
خوشمزه تر از همه است و وزن دهیش بالاست باید مراقب باشی زیاد نخوره
سلام عزیزم شیرخشک گیگوز
دختر من طعم اپتامیل پرونترارو دوس داره فقد یکم از بقیه شیر خشکا شیرین تره وزنشم اوکیه یبوست هم نشده تابحال خداروشکر ولی اویل ک نان میخورد یبوستش کرد
ببلاک هم خوبه
خوشمزه ترین که نان
وزن دهیشم خوبه البته برا هربچه ای فرق میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.