۵ پاسخ

سوپرامیل
خوشمزه تر از همه است و وزن دهیش بالاست باید مراقب باشی زیاد نخوره

سلام‌ عزیزم شیرخشک گیگوز

دختر من طعم اپتامیل پرونترارو دوس داره فقد یکم از بقیه شیر خشکا شیرین تره وزنشم اوکیه یبوست هم نشده تابحال خداروشکر ولی اویل ک نان میخورد یبوستش کرد

ببلاک هم خوبه

خوشمزه ترین که نان
وزن دهیشم خوبه البته برا هربچه ای فرق میکنه

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۱۵ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۸ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی