۱۱ پاسخ

همینکه بهش فکر میکنی نمیشه.رفتم دکتر گفت شش تا هشت ماه تو بچه دار نمیشی برو اقدام کن به بچه فکر نکن منم فقط به شش ماه دیگه فکر میکردم رابطه داشتمو فقطم لذت بردم.خداروشکر باردارم شدم وقتی که فکرشو نمیکردم.اصلا دکتر گفت بارداریای جدید همه انقد طول میکشه.به همین فکر کنو اقدام کن لذت ببر.اصلا هم به بچه فکر نکن

ایشالله زود باردار میشی عزیزم برات صلوات می‌فرستم دعا میکنم 🥰♥️❤️🥹😍

منم خیلی فکر میکنم دیوانه شدم

عزیزم به خدا توکل کن اون ناامیدت نمیکنه بعدشم الان علم خیلی پیشرفت کرده و هر چیزی راه درمانی داره حتما برم پیش پزشک و وقت از دست نده

تو که سنی نداری انشاالله به موقعش نی نی دار هم میشی گلم

خب چرا دکتر نمیری عزیز مشهد دکتر نسرین بهلول بهترین متخصص

انشاالله هم شما هم من باردار میشیم غصه نخور

انشاءالله همین ماه خدا دل همه مون شاد کنه

منم انقدر فکر میکنم عصابم بهم میریزه

منم همینطور🥲 انشاءالله بزودی🙏

تنها نیستی عزیزم

سوال های مرتبط

خدایا خودت خدایا خودت قصد بارداری