خانما دکتر سمانه جلالیان یا صدیقه قندی؟

۳ پاسخ

من پیش عافیت رفتم الان راضی ام. جلالیانی ام بد نبود ولی شلوغ بود کلافه میشدم اسکوئیان که مزخرف بود

جلاللیانی مزخرفه منشیا بی ادب الافی زیاد 5-6ساعت به بالا شلوغ و همهمه من یه بار رفتم پشیمون شدم کنسل کردم همونجا پول سونومم برنگردونن ویزیتم نشدم الکی 2میلیون رفت

من مشهد نیستم ولی خیلی تعریف سمانه جلالیان رو شنیدم حیف دورم وگرنه میومدم پیشش

سوال های مرتبط