من خیلی دوسش دارم
نمیدونم چیزایی ک تد پیجش میزاره حقیقت داره یا ن
اما اگر مشهد بود واسه یکبارم ک شده امتحانش میکردم
و iui میکردم پیشش
اره ۳ بار جواب نگرفتم
زن داداش من تحت نظرش بود با یه نسخه بعد ۵ سال باردار شد ولی خودم از تهران اومدم اونجا سه مرحله ذخیره تخمدانم صفر شد 😁
دوست دخترخالم پیش ایشون رفت دوقلو شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.