۶ پاسخ

روزی چقد مثلا؟؟؟

من سرخود فرنی دادم دخترم بدتر شد بردم دکتر گف اصلا نباید شروع میکردی فعلا امادگیشو نداشته

خیلی رفلاکس پسرم خوب شد فرنی و حریره بادام فرنی با موز با سیب درختی هم میدادم دیروز بردمش دکترش گفت دیگه سوپ شروع کن دو روزه سوپ بهش میدم

آره من دادم دکترش گفت ی وعده سرلاک بده

من از فرنی شروع کردم یکی دوهفته بعدش هم پوره سیب درختی الان سیب زمینی آبپز

مگه از 4ماهگی باید شروع کنیم به غذای کمکی؟

سوال های مرتبط