خانوما رانی میوه اشکال داره بدم به بچه

۳ پاسخ

نه چیز کارخونه ایی نده بهش
خود میوه رو پوره کن براش

هامین شاپ🪷
اگه دنبال یه شاپی با کیفیت عالی و قیمت مناسب اینو از دست نده
خوشحال میشم ببینمت✨🤍

لینک چنل:
@HAMiN404SHOP
آیدی ادمین جهت ثبت سفارش:
@Zahra86177725

ی سر ب پیجم بزن لوازم آرایشی ارزون و با کیفیت بالا دارم روبیکا

نه هیچ چیز صنعتی ندین، اینا همش نگه دارنده داره کلی شکر داره

سوال های مرتبط