به نظرتون این تن بچه دو ماهم میشه یا گشاده؟

تصویر
۵ پاسخ

نهنهههه🥰🥲

آره عزیزم میشه ولی خب توش راحت نیس نهایت یه ساعت تنش باشه بی قراری کنه سعی کن اسپرت و نخی بپوشونی ولی خب واسع عکس و اینا خوبه

اصلا بچه دوماهه تواین لباس خوب نمیشه
لباسای راحتی تر بخر

عرض لباسای دخترتو بگیر و با این مقایسه کم

دنیا ک اومده خدت ببین دیگ با توجه ب وزنش الان من بخام تن دخترم کنم حداقل باید ۴ ماهش بشه چون خیلی کوچولوعه

سوال های مرتبط

مامان عطرا خانوم🩷 مامان عطرا خانوم🩷 ۶ ماهگی
مامان محمد حارث مامان محمد حارث ۱۵ ماهگی