۳ پاسخ

اگر غذای کمکی میخوره بده

والله من یه ماهه اینجوریه یعنی نه خواب داره نه شیر میخوره رسما رد دادم
قبلنا خیلی بچه ی آرومی بود الان فقط جیغ گریه

واکسن بی اشتها میکنه یه چند روز اینجوری هست بعد اوکی میشه

سوال های مرتبط

مامان 👸🏻دخترام👸🏻 مامان 👸🏻دخترام👸🏻 ۱ سالگی