۵ پاسخ

آزادسازی بزن اقدام کن

خوب خداروشکر
انشاالله که حامله هم میشی

بله فولیکول داری ضخامت آندومترتم خوبه ولی کیست داری درمان کنی بهتره

تا باردار شی

بله عزیزم فولیکول غالب داری ولی باید بیخیال باشی و به بارداری فکر نکنی

سوال های مرتبط