چه شیرخشک تپل مبکنه

۶ پاسخ

نان اپتی پرو خیلیی خوبه

هرشیرخشکی که بچه موقع بالا آوردن پنیرک بیاره بالا و اینکه بهش سازگار باشه شکمش سفت یا اسهالی نشه

اصلا ربطی ب شیر خشک نداره.ژن بچه خیلس تاثیر میزاره..من بچه هام سهدتاشون تپل شدن

باید امتحان کنی ولی من نان یک اوپتی پرو میدم خوبه

هیچکدوممممم فرقی ندارد باید امتحان کنی ببینی میسازع یان

میگن نان

سوال های مرتبط

مامان عشقولها مامان عشقولها ۲ ماهگی