نان اپتی پرو خیلیی خوبه
هرشیرخشکی که بچه موقع بالا آوردن پنیرک بیاره بالا و اینکه بهش سازگار باشه شکمش سفت یا اسهالی نشه
اصلا ربطی ب شیر خشک نداره.ژن بچه خیلس تاثیر میزاره..من بچه هام سهدتاشون تپل شدن
باید امتحان کنی ولی من نان یک اوپتی پرو میدم خوبه
هیچکدوممممم فرقی ندارد باید امتحان کنی ببینی میسازع یان
میگن نان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.