یعنی بهترین کاری که در حق خودم کردم لیزر کردن بود
وقتی شیو میکردم یه روز تمیز بود از فردا همینجوری باید میخاروندمش خیلییی اذیت بودم. تازه اگه میخواستم هر روز شیو کنم که پوستم کنده میشد
یه مدتم اپیلاسیون میرفتم درد داشت اما بازم بهتر از شیو کردن بود
اگه نمیخوای لیزر کنی و خیلی موهات کلفت نیست کرم مو بر رو هم امتحان کن
لیزر برو. منم ژیلت میکشم همش خارش دارم اگ شوهرم میزاشت حتما میرفتم طرز فکر شوهرم عین طرز فکر مامان ریحانه زهراس. موندم با فکر عتیقه اشون. خجالت چی میکشی مگه دکتر زنان میری برای معاینه نمیری اونجا خجالت نمیکشی؟😅اینم عین معاینه یه لحظه اس دیگه
هیچی مثل لیزرررررر نیست قشنگ راحت میشی پوستتم میشه مثل پوست بچه
نوره بزن از تیغ بهتره . یعنی لای پاتونم میرین لیزر؟؟ چ ریلکس. بعد زشت نیس؟؟ حریمی نذاشتین واسه خودتون دیگه عادی کردین خیلی چیزا رو حیا رفته ک رفته
فقط لیزر عالیه عزیزم نرم نرم هم میشی
من ۳ سال هست که لیزر میرم اما قبلش با تیغ میزدم و واقعا رو مخ بود همش خارش داشتم
من همیشه اپیلاسیون میکنم اونم خودم توخونه 😁اگه دردشو میگین دیگه برام عادی شده اصلا دردم نمیاد
من پودر مو بر میزنم ، مارک تیز بر ،عالیه ، اول باید تست حساسیت بگیری
موبر.
لیزر بهترین راهه من فقط زمانی ک میخوام برم لیزر فقط شیو میکنم عالیه
منرفتم لیزر. بعد ازحاملگی دوباره کلی رشدموهایزائدمزیاد شد عملا دیدمپولریختمدور🫠
نوره بزن
یا برو لیزر یاهم ژیلت بزن
لیزر کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.