سلام واکسن ۱۸ ماهگی رو با چند روز تاخیر میشه زد؟؟؟

۶ پاسخ

من دوماه تاخیر زدم

نمیدونم برا چی میپرشی ولی اگه میتونی شر وقت بزن یا زیاد تاخیر نکن،شرایط مملکتم که مشخص نیس،من همش نگران بودم بخوریم به ج ن گ و نباشه
من یه هفته بعد زدم،تازه سرماخوردگیش خوب شده بود ترسیدم بدنش ضعیف باشه

دکتر ب من گفت تا یک ماه هم اشکالی نداره ولی بیشتر نشه

من ۲ ۳ ماه بعد زدم مریض بود و مهمون داشتم و...

من بعد۲۸ روز زدم هیچ مشکلی نداشت

اره گلم

سوال های مرتبط

مامان قند عسل‌ وتودلی مامان قند عسل‌ وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری