من دوماه تاخیر زدم
نمیدونم برا چی میپرشی ولی اگه میتونی شر وقت بزن یا زیاد تاخیر نکن،شرایط مملکتم که مشخص نیس،من همش نگران بودم بخوریم به ج ن گ و نباشه
من یه هفته بعد زدم،تازه سرماخوردگیش خوب شده بود ترسیدم بدنش ضعیف باشه
دکتر ب من گفت تا یک ماه هم اشکالی نداره ولی بیشتر نشه
من ۲ ۳ ماه بعد زدم مریض بود و مهمون داشتم و...
من بعد۲۸ روز زدم هیچ مشکلی نداشت
اره گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.