اره بچه من که رفلاکس داره اینجوریه
معمولا علتش رفلاکس هست ، یه چیزی داره اذیتش میکنه . من پسرم چون رفلاکسی هست بعد دادن گریپ میکسچر یتو رفلاکسش عود کرد و شبیه اعتصاب شیر شده بود. که با زیاد کردن موقت داروهای رفلاکسش برطرف شد
وای بچه ی منم سه روزه اینجور شده با هزار تا مکافات میخوره ول میکنه گریه میکنه از غروب به بعد اینجور میشه همش گریه میکنه تا صبح نمیدونم چیکارکنم
دقیقا بچه م یه هفته س اینطوری شده فقط تو خواب یا با راه بردن میخوام ببرمش دکتر
رفلاکس داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.