۵ پاسخ

اره بچه من که رفلاکس داره اینجوریه

معمولا علتش رفلاکس هست ، یه چیزی داره اذیتش میکنه . من پسرم چون رفلاکسی هست بعد دادن گریپ میکسچر یتو رفلاکسش عود کرد و شبیه اعتصاب شیر شده بود. که با زیاد کردن موقت داروهای رفلاکسش برطرف شد

وای بچه ی منم سه روزه اینجور شده با هزار تا مکافات میخوره ول می‌کنه گریه می‌کنه از غروب به بعد اینجور میشه همش گریه میکنه تا صبح نمی‌دونم چیکارکنم

دقیقا بچه م یه هفته س اینطوری شده فقط تو خواب یا با راه بردن میخوام ببرمش دکتر

رفلاکس داره

سوال های مرتبط