کسی هست شیرخشک سیمیلاک کامفورت ۲بده چطوره؟

۱ پاسخ

شیر خوبیه اگه بسازه مشکلش چیه؟؟ ۳ماه به دخترم دادم اوایل خوب بود بعد کم کم آلرژی بهش نشون داد

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۱۸ ماهگی