۶ پاسخ

من چند روز پیش دکتر هم بردمش گفت ۵تا بیماری وارد بدنشون میشه ،گفت همینجور که کرونا رو‌بدن اثر گذاشته اینم همینه

بخاطر واکسن دوماهگیه

دختر من داخل دو ماه 700 گرم اضافه کرده

بچه من رفلاکس هم نداره کمکی دو وعده شیر خشک هم میخوره در ۱۵روز ۳۵۰اضاف کرده بود،بخاطر واکسنی هم که زدن هست

منم داره کم میخوره از وقتی واکسن دوماهگیشو زدم

رفلکس

سوال های مرتبط