چجوری با وجود واریکوسل همسرتون باردار شدین؟

۷ پاسخ

والا همسر من داشت خفیف بود دوساله عمل کرده هنوز باردار نشدم اینبارم خودم مشکل دارم تنبلی شدید شدید نه تخمک گذاریم دارم اما نمی‌دونم چرا لقاح تشکیل نمیشه

مگه واریکوسل گرید 1باشه غیر این صورت باید تحت نظر دکتر باشی وگرنه نمیشه یا سقط میشه یا دور از جون عقب موندن من شوهرم تحت نظر دکتر بعد از سه ماه باردار شدم و گرید 2و3داشت

همسر من واریکوسل گرید ۳داشت جراحی کرد.۳ماه بعد اقدام کردیم باردارشدم

عمل کرد و داروهای تقویتی دکتر مصرف کرد درکنار مغزیجات و معجون و اینا

شوهرمنم واریکوسل خفیف داره هنوز حامله نشدم لعنت به ناباروری

هنوز باردار نشدیم 🥲😂

باید عمل بشه بعد از عمل حدود یه سال طول میکشه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 مامان 𝑆𝐸𝑉𝐽𝐴𝑁🩷 ۵ ماهگی