۴ پاسخ

عزیزم تو تاپیکام کتاب تغذیه از 7 ماهگی تا 6 سالگی هست همه چیز توشه خواستی ازش استفاده کن

من پوست میکنم کوچیک کوچیک میبرم می‌زارم تو قابلمه کوچولو آب تصفیه میریزم میزار گاز وقتی آب پز شد پرسون میارم کامل له میکنم اگه نیاز بود از آبی که باهاش حویج جوشوندم میریزم روشون

با چنگال یا گوشتکوب معمولی یا برقی میکسش کن
اره عزیزم با آب کم بزار بپزه خواستی بخار پز کنی هم یه قابلمه رو یکم آب کن یه آبکش اسیل بزار روش جوی که نیوفته داخل آب بعد هویجارو بزار روی آبکش در قابمله رو بزار تا کم کم با بخار آب بپزه

من بخارپز میکنم، بعدش با گوشتکوب برقی پوره میکنم

سوال های مرتبط

مامان تودلی🤰🏼 مامان تودلی🤰🏼 ۱۰ ماهگی
مامان پناه🩷🐣 مامان پناه🩷🐣 ۹ ماهگی